Tuesday, March 25, 2008

Dari sebuah kegagalan

Dari sebuah kegagalan

Aku memberanikan diri

Cuba bangkit kembali

Keberanian, semangat dan tekad yang hilang

Bagaikan kehilangan sinar cahaya

Cuba merangkak dalam kegelapan

Diterangi sinar pemberian tuhan

Aku yang sedang berdiri kini

Adalah yang bangkit dari sebuah kegagalan

Kegagalan yang amat pedih

Membuat aku menjadi insan

Insan yang sebenarnya insan

Aku kina sedar

Seseorang yang bangkit dari kegagalan

Akan mencari kembali segala semangat

Kerana yang bangkit dari kegagalan

Punya semangat berbeza mencari kejayaan

Aku yang bangkit dari kegagalan semalam

Dengan penuh azam yang ku genggam

Takkan ku lepas hingga menjadi abu

Mentari yang pernah hilang dari sebuah kehidupan

Kini ku doakan agar kembali menerangi

Hati dan nurani

Ninie

............genggam bara hingga

jadi intan berlian

No comments: